19 marca 2016

Pierwszy post

                                 Cześć, Witam wszystkich,

To mój pierwszy post, ale mam nadzieję,że Wam się spodoba i nie będzie to ostatni post:) Jeśli tylko dacie mi szanse,to postaram się Was zaciekawić. Mój blog to głownie moda, ale  nie tylko,także podróże, muzyka itd.
Dzisiaj wybrałam się nad jezioro, na Bawarii ( Niemcy). Herrsching am Ammersee. Malownicze jezioro,położone u podnóża gór,nad którym można nie tylko spędzać aktywnie czas,ale także odpocząć, nabrać siły, odstresować się. Każdy znajdzie tam coś dla siebie, można coś zjeść(kilka na prawdę fajnych restauracji z typowo bawarska kuchnią położonych nad samym jeziorem)pograć w piłkę,poopalać się,popływać na kajakach,łódkach,przepłynąć się statkiem  Najbardziej lubię tam jeździć latem, kiedy pogoda dopisuje.


Dzisiejszy look to elegancki strój, w którym można wybrać się na spacer, randkę,na miasto:)









Buty: Deichmann
Spodnie: Calzedonia
Koszulka: Mohito
Plaszcz:Allegro
Okluary: Rayban
Torebka: Orsay
Branzoletka,Szalik:H&M

Jeśli macie jakieś pytania, to zapraszam :
 instagram: kasiazwolenik
snapchat:kastyylia
facebook: Kasia Zwolenik 

11 komentarzy:

  1. Szczerze? Niczym nie zaciekawiłaś, więc dobrze przemyśl kolejny post. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak przedmówczyni już zdążyła zauważyć niczym nie przyciągnęłaś, do tego pierwsze dwa zdjęcia wzięte z interentu... Proponuje przemyśleć następnym razem, cięzko jest się przebić w dzisiejszym świecie czymś wyjątkowym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny :) dopiero zaczynam,myślę że z czasem będzie lepiej i lepiej :) ciesze się,że jesteście,każdy komentarz motywuje mnie do działania!! :)

      Usuń
  3. Kochana, po każdym przecinku wstawiaj spację, lepiej się czyta. :)
    A jezioro nazywa się po prostu Ammersee, Hersching jest zbędny, to tylko miejscowość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam opisać konkretnie Herrsching. To samo jezioro znajduje się też np w Starnbergu ale tam już nie jest tak malowniczo :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Mi sie osobiscie podoba. To dopiero poczatek, nie ma co tak dziewczyny oschle oceniac. Dajcie jej szanse. Przewaznie pisza to ludzie, ktorzy sami nic nie robia, a tylko oceniaja innych. Zawsze sama chcialam zalozyc cos w tym stylu, ale nigdy nie mialam na tyle czasu i pomyslow. Bardzo ladne zdjecia. Pozdrawiam i trzymam kciuki za dalszy rozwoj :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te negatywne komentarze na blogu to pewnie zazdrość i tyle. Nie przejmuj się. Jesteś ładna ,zdolna to ci zazdroszczą . Nie daj sie sprowokować .Moim zdaniem zapowiada sie fajny blog .

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Kasiu ! Bardzo fajnie ,że zaczęłaś pisać :D
    Nie przejmuj się negatywnymi opiniami i rób swoje :)

    Nie zasatanawiałaś się może nad prowadzeniem photobloga? :)

    Ja swojego kiedyś usunęłam i żałowałam. Więc w tamtym roku otworzyłam nowe konto. Przez wyjazd do UK nie miałam czasu na pisanie , ale teraz powracam i zapraszam :)

    www.photoblog.pl/myllphotollmellmodel

    OdpowiedzUsuń